Allerlei klachten

"/> Allerlei klachten - Medische Forum - Dokter.nl

Allerlei klachten

Heb nu al een tijdje last van vocht uit beide oren,suisende oren, zwaar gevoel in hoofd en aanvallen van duizeligheid. Bij de dokter geweest bleek eerst dat beide trommelvliezen terug getrokken waren door waarschijnlijk vocht achter t trommelvlies.

Nu is laatst bij de dokter gebleken dat dit weer goed is en ik ook geen tekenen heb van oorontsteking. Zag er allemaal goed uit. Maar ik heb toch echt nog steeds vreemde klachten en aan beide oren. Mn rechteroor klinkt snachts alsof ik een aggregaat in de verte hoor en ik hoor mn hartslag ook in beide oren.

Ik heb binnenkort een afspraak bij de kno arts maar ben toch wel benieuwd of hier iemand is die misschien zou weten wat dit zou kunnen zijn? Heb ook al heel lang een loopneus echt jaren. Moet elke dag wel sws 10 x mn neus snuiten. Vocht en jeuk in m'n oren heb ik ook al langer dan het oorsuizen. Kan het zijn dat ik toch een soort van ontsteking oid heb maar dat de dokter dat niet kan zien?

Reageer
Reageer op: Allerlei klachten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif