Zoeken Vraag het forum

Tinteling in oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ingo

Sinds een week heb ik rare tintelingen i mijn rechter oor. Vaak aan het begin van de ingang van het oor of in de schelp zelf. Bij weinig inspanning lijkt het meer naar voor te komen. Bij het sporten of intensief praten eigenlijk geen last. Op het moment dat ik mijn kaak beweeg stopt het gevoel vaak. Bij slapen ook geen last. Het gevoel in het oor is te omschrijven als een beestje dat over je oorschelp/langs je gehoorgang loopt. Erg irritant en vervelend gevoel. Dit houd ook de hele dag aan.iemand enig idee? Heb dit alleen bij het rechtoor.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga dus met de klacht naar de huisarts en laat naar het oor kijken

Reageren
    Ingo

Ik heb gemerkt nu de afgelopen dagen dat het optreed op het moment dat ik mijn kaken niet beweeg. Op moment dat ik men kaken beweeg dan is het weg

Reageren
    Ingo

Net bij de huisarts langs geweest. Deze kon helaas niks zien in het oor. Wel een beetje rood en geïrriteerd maar gaf aan dat dit wss niet de oorzaak was van de klachten. Wel polydexa gekregen voor in het oor. En doorverwijzing naar kno arts waar ik vanmiddag terecht kan. Hopelijk kunnen zij iets vinden

Reageren
Reageer op: Tinteling in oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.