- Anoniem28 september 2021 om 08:45
Ik heb sinds zondag (nu dinsdag) een soort trillingen onder m’n rechterneusvleugel. Zeg maar tussen m’n bovenlip en neus in. Wat kan dit zijn? Ik lees dat dit ook een voorteken van herpes kan zijn. Ik heb alleen nog nooit een koortsig gehad. Kan ik nu nog wel m’n kinderen zoenen bijv?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 september 2021 om 14:27Het kan ook gewoon een geïrriteerde zenuw zijn…
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 20:58Ik heb dit dus nog steeds. Het zit echt onder mijn neus. Ik moet zeggen dat ik een puistje heb uitgeknepen helemaal ander aan op mijn neusvleugel, misschien komt het daardoor? Het lijkt aan de binnenkant iets roder te zijn dan de andere kant maar dan moet ik echt goed kijken. In ieder geval voel ik daar de tintelingen dan weer niet. Misschien huismijt allergie? Is er nog een kans dat dit herpes is? Ik zie geen blaasjes. Komen die nog na een week?
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 21:06Wellicht dan toch van het puistje
ReagerenAnoniem5 oktober 2021 om 21:19Nu is de binnenste rand van mijn rechter neusvleugel wel geïrriteerd. Het ziet er wat rood uit (moet ik echt met lampje in neus schijnen aan de zijkant) en het jeukt wat. Heeft dit nu te maken met die trilling. Die is zo goed als weg en heeft een week geduurd. Ik heb weleens clownseczeem gehad maar dit is enkel aan 1 kant. Ik zie echter geen blaasjes. Het ziet er eerder rood en schilferig uit. Ik ben nog steeds bang voor herpes ivm mijn baby… ik krijg constant handjes in mijn gezicht en durf gaat niet te zoenen.
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2021 om 21:26Lijkt dan toch niet op herpes. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAnoniem26 oktober 2021 om 21:29Heel gek maar heb het nu weer. Ook weer met geïrriteerde binnenkant neusvleugel. Geen blaasjes. Heel veel last van huismijtallergie. Heeft dit verband?
Reageren