Zoeken Vraag het forum

Trillingen onder neus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb sinds zondag (nu dinsdag) een soort trillingen onder m’n rechterneusvleugel. Zeg maar tussen m’n bovenlip en neus in. Wat kan dit zijn? Ik lees dat dit ook een voorteken van herpes kan zijn. Ik heb alleen nog nooit een koortsig gehad. Kan ik nu nog wel m’n kinderen zoenen bijv?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan ook gewoon een geïrriteerde zenuw zijn…

Reageren
    Anoniem

Ik heb dit dus nog steeds. Het zit echt onder mijn neus. Ik moet zeggen dat ik een puistje heb uitgeknepen helemaal ander aan op mijn neusvleugel, misschien komt het daardoor? Het lijkt aan de binnenkant iets roder te zijn dan de andere kant maar dan moet ik echt goed kijken. In ieder geval voel ik daar de tintelingen dan weer niet. Misschien huismijt allergie? Is er nog een kans dat dit herpes is? Ik zie geen blaasjes. Komen die nog na een week?

Reageren
    John (moderator)

Wellicht dan toch van het puistje

Reageren
    Anoniem

Nu is de binnenste rand van mijn rechter neusvleugel wel geïrriteerd. Het ziet er wat rood uit (moet ik echt met lampje in neus schijnen aan de zijkant) en het jeukt wat. Heeft dit nu te maken met die trilling. Die is zo goed als weg en heeft een week geduurd. Ik heb weleens clownseczeem gehad maar dit is enkel aan 1 kant. Ik zie echter geen blaasjes. Het ziet er eerder rood en schilferig uit. Ik ben nog steeds bang voor herpes ivm mijn baby… ik krijg constant handjes in mijn gezicht en durf gaat niet te zoenen.

Reageren
    John (moderator)

Lijkt dan toch niet op herpes. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Heel gek maar heb het nu weer. Ook weer met geïrriteerde binnenkant neusvleugel. Geen blaasjes. Heel veel last van huismijtallergie. Heeft dit verband?

Reageren
Reageer op: Trillingen onder neus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.