- Etienne29 april 2019 om 19:06
Beste lezer,
Ik ben een jongen van 24 jaar oud. 3 jaar geleden had ik een zware amandelontsteking. Veel witte vlekken op mijn amandelen, en pijn bij slikken. Ook had ik koorts en was ik heel erg misselijk.
Sinds vorige week dinsdag (6 dagen geleden) begon ik weer pijn te krijgen in mijn keel. Ik leek het aanvankelijk te herkennen als een amandelontsteking. Maar naast dikke amandelen en een klein wit plekje op een van mijn amandelen had ik nergens last van.
We zijn nu 6 dagen verder; en de enige verschijnselen die er bij zijn gekomen (sinds eergisteren) zijn een dikke rechteramandel met ook een plekje, en pijn bij slikken/eten. Ik merk al wel dat het mijn eetpatroon begint aan te tasten. Het plekje doet zeer als ik eet, maar ook als ik wat zuur/kruidigs eet. Daarnaast lijk ik ook wat pijn te hebben bij het slikken aan m’n rechter gehoorgang (t.h.v. de buis van Eustachius).
Ik ben nog steeds niet misselijk en heb geen koorts gehad, iets wat het voor mij herkenbaarder zouden maken. Wat kan dit zijn? Ik probeer veel vloeibaar en ijskoude of kokend hete vloeistoffen te drinken.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 april 2019 om 21:29Het lijkt toch op een amandelontsteking. Op naar de huisarts dus
Reageren