Zoeken Vraag het forum

ontstoken amandelen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • zoë

hoi,
    ik heb de laatste maanden last van taai slijm en kortademigheid, maar sinds een paar dagen doet mijn keel ontzettend pijn tijdens het ademen en slikken. het voelt alsof het helemaal boven in zit bij de huig, amandelen en het gehemelte. Ik heb die pijn meerdere keren per jaar, maar ik ben eens in mijn mond gaan kijken en de huis is dikker dan normaal en de tongamandelen denk ik ook, ze zijn in ieder geval vel rood. ik denk zelf dat ik ontstoken amandelen heb en dat dat meerder keren per jaar terug komt ofzo. weet iemand misschien of dat kan en of ik ermee naar de dokter moet.
    ik hoop dat iemand deze klachten herkent of weet wat iki ermee moet doen.
    Zoë

5 reacties
    Reageren
    d.oldekeizer

ik herken een gezwollen gehemelte, kloven in mijn tong,smaakverleis,gevoelloos geheemelte en tong,schuimachtig speeksel.al zeker 5 maanden.ra ra wat kan dat zijn en wie helpt mij om er vanaf te komen.

Reageren
    Lana

@Oldekeizer, en nog niet bij een tandarts of huisarts geweest? Wat heeft u zelf ondernomen?

Lana

Reageren
    Yvonne

Het slikken doet verschrikkelijk pijn en het lijkt alsof er een pingpongbal in mijn keel zit. Kheb het nu al een paar weken en nix helpt. Watmoet ik hiertegen doen? Help!!!

Reageren
    Pleuntje

En nog niet bij de HA geweest?! Vraag om een antibiotica en pijnstillers.

Beterschap

Reageren
Reageer op: ontstoken amandelen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.