Zoeken Vraag het forum

Ik heb het gevoel dat ik 's nachts stik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jasmin

Hoi lezers,

Ik heb een vraag over slijm in je keel.

Af en toe wordt ik ’s nachts in paniek wakker en kan ik eventjes niet ademen. Het voelt voor mij, alsof het een paar minuten duurt, maar dit is denk ik maar een paar seconden.

Ik heb dan het gevoel dat er slijm vastzit, waardoor ik niet kan ademen en ga stikken.

Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en hij zij dat je niet in je slijm kan stikken.

Ik dacht dat ik dan wel wat rustiger zou worden en er geen last van zou hebben, omdat ik me wat opgeluchter voelde, toen mijn huisarts dat zei. Maar dat is helaas niet het geval. Ik heb ’s nachts nog steeds af en toe het gevoel dat ik stik in mijn slijm.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Groeten,

Jasmin

16 reacties
    Reageren
    Anoniempje123

Hoi Jasmin,

Mensen doen de raarste dingen in hun slaap, ik praat altijd.

Ik heb welleens een documantaire gezien over de meest extreme dingen die mensen doen in hun slaap. Ook die schrikkend wakker worden etc. Net als jou.

Dus je bent zeker niet de enige. Je kunt misschien het nog een keer proberen en zeggen dat het iets psygisch is.

Groetjes&Succes 🙂

Reageren
    Jasmin

Hallo Anoniempje123,

Bedankt voor uw antwoord. Ik ga kijken of ik vannacht wat rustiger ben en zonder paniek, zonder het gevoel dat ik niet adem haal en zonder stikgevoel wakker wordt.

Groeten,

Jasmin

Reageren
    Jasmin

Helaas werkt het niet. ?

Ik ga het wel eventjes nog bespreken met iemand.

Groeten,

Jasmin

Reageren
    Jasmin

Ik heb het vandaag besproken met mijn psychiater en ik heb iets voorgeschreven gekregen van haar dat het slijm verminderd.

Groeten,

Jasmin

Reageren
    R

Normaal gesproken moet huisarts je iets voorschrijven of heb ik het fout

Reageren
    Anoniempje123