Zoeken Vraag het forum

Oor blijft dichtploppen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pat

Hoi

Ben sinds 28 Dec op vakantie maar sinds de daling van het vliegtuig blijven m’n oor dichtploppen, het ene moment heb ik nergens last van en het volgende moment zit m’n linker oor weer dicht voor lange tijd waarbij niks helpt. Iemand nog een tip want het is toch aardig irritant.

Patrick

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

heb je ook neusspray geprobeerd?

Reageren
    Pat

Nee, ook helemaal niet aan gedacht om te kopen voor vertrek. Welke zou ik kunnen kopen?

Reageren
    John (moderator)

Otrivin, of Xylomethazoline 1mg/ml

Reageren
    Pat

Ok bedankt, zal kijken of ik het hier kan krijgen

Reageren
    Pat

Helaas niet kunnen vinden

Reageren
    Pat

Vlieg de 11de terug maar zit er nu hard over na te denken om ff naar een dokter te gaan, sinds vandaag flinke oorpijn bij het bot achter het oor wat erger wordt met bukken en hoesten. Ook af en toe hoor ik wat plopjes en oorsuizen. Weet niet of het te maken heeft met het feit dat ik de laatste paar dagen ook een koudje te pakken had maar irritant is het wel.

Reageren
Reageer op: Oor blijft dichtploppen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.