- Jojo1 mei 2018 om 15:33
Hallo!
Ik liep een paar dagen met oorpijn, had flinke steken in mijn oor en m’n oor zat ook dicht.
Op een avond was m’n oor gepopt en liep er een hoop gele vocht naar buiten, de pijn was ook gelijk was.Volgende dag was m’n oor weer open en liep er de hele dag af en toe wat waterige vocht naar buiten, nu werd ik vanochtend weer wakker en zit m’n oor weer helemaal dicht, alsof er een wat in zit.
Geneest dit vanzelf of moet ik er mee naar de dokter gaan? Als mijn oor dicht blijft zitten, moet het er dan uitspoten worden?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2018 om 16:15Ik zou toch maar met die klachten naar de huisarts gaan. Je zou een oorontsteking kunnen hebben
ReagerenJojo6 mei 2018 om 20:12Dan toch naar de dokter geweest. Oor is schoon, wel wat ontstoken en het dichte gevoel komt dat de buis achter mijn trommelvlies verstopt zit. Moet neusspray gebruiken. Mijn oor voelt nu nog voller, alsof ik het vocht echt voelt zitten.
Waar loopt het vocht en slijm uit het middenoor waar het verstopt zit eigenlijk naar toe als het eruit moet lopen? Richting neus of keel? en na hoeveel weken is het raadzaam om terug naar de dokter te gaan als het dicht blijft?
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2018 om 23:31Dat gaat naar neus en keel. Als er na 1 week geen verbetering is, ga dan terug naar de dokter
Reageren