Zoeken Vraag het forum

Oor zit dicht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jojo

Hallo!

Ik liep een paar dagen met oorpijn, had flinke steken in mijn oor en m’n oor zat ook dicht.
    Op een avond was m’n oor gepopt en liep er een hoop gele vocht naar buiten, de pijn was ook gelijk was.

Volgende dag was m’n oor weer open en liep er de hele dag af en toe wat waterige vocht naar buiten, nu werd ik vanochtend weer wakker en zit m’n oor weer helemaal dicht, alsof er een wat in zit.

Geneest dit vanzelf of moet ik er mee naar de dokter gaan? Als mijn oor dicht blijft zitten, moet het er dan uitspoten worden?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch maar met die klachten naar de huisarts gaan. Je zou een oorontsteking kunnen hebben

Reageren
    Jojo

Dan toch naar de dokter geweest. Oor is schoon, wel wat ontstoken en het dichte gevoel komt dat de buis achter mijn trommelvlies verstopt zit. Moet neusspray gebruiken. Mijn oor voelt nu nog voller, alsof ik het vocht echt voelt zitten.

Waar loopt het vocht en slijm uit het middenoor waar het verstopt zit eigenlijk naar toe als het eruit moet lopen? Richting neus of keel? en na hoeveel weken is het raadzaam om terug naar de dokter te gaan als het dicht blijft?

Reageren
    John (moderator)

Dat gaat naar neus en keel. Als er na 1 week geen verbetering is, ga dan terug naar de dokter

Reageren
Reageer op: Oor zit dicht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.