- Anoniem2 januari 2019 om 01:25
Hai ik ben een meisje van 13 en ik heb een vraag : ik ben gister naar de huisarts geweest om te vragen wat er precies aan de hand was met mijn keel en of er medicijnen waren voor mijn keel , de huisarts ging kijken in Mn keel en zei dat het abces was en dat ik later die middag naar de kno ( ofzoiets ) dokter moest want ze wist niet zo goed of ze me wel naar huis kon sturen met een antibiotica kuur dus ik en Mn moeder zijn later die middag naar de kno dokter gegaan bij het ziekenhuis isala in Zwolle en daar zei de dokter dat het helemaal geen abces is en gewoon een heftige keel ontsteking , die dokter stuurde me oook even naar iemand anders want die moest ff bloed afnemen omdat ze wouden testen of ik viver had ( een ziekte waar je erg moe van word ) gister hoor ik de uitslag daarvan maar de dokter uit Zwolle stuurde me wel naar huis met een antibiotica cuur , ik heb deze keel pijn nu al 4/5 dagen , ik heb super veel pillen genomen niks hielp maar toen ik EEN pil ( die k van het ziekenhuis kreeg ) nam gister avond bij het avond eten ( want dat moest ) voelde ik me de volgende dag in 1 x beter ! Ik kan eindelijk weer eten, drinken en fatsoenlijk praten , alleen nu hoest ik de heletijd, en als ik hoest komt dat door het slijm in Mn keel soms komt er ook wel een kloder bloed slijm uit Mn keel en nu vraag ik me af naar die lange rare verhaal klopt dit ?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 januari 2019 om 02:17dat is toch normaal
Reageren