Zoeken Vraag het forum

Lange tijd keelpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • KJ

Hallo,
    Ik heb sinds november vorig jaar een probleem met mijn keel. Het begon allemaal met een keelontsteking, ik had hoge koorts en witte bobbeltjes aan de wand van mijn keel. Ik dacht ach, gaat wel over. Na een paar dagen was het ook weg. Maar toen een maand later begon hetzelfde riedeltje weer, hoge koorts, witte bultjes en erg veel pijn bij het slikken. Ik ben dus naar de huisarts gegaan en had een antibioticakuur gekregen. Heeft niet gewerkt en een maand later had ik alweer een ontsteking in mijn keel. Weer naar de huisarts geweest en die zei dat het maar een virusje was en dat het vanzelf moest overgaan. Nou vooruit. Maand later, alweer! Deze keer weer naar de huisarts geweest en kreeg te horen dat het eventueel pfeifer zou kunnen zijn. Bloedonderzoek gehad maar heb geen pfeifer. Ondertussen was mijn keelontsteking weer weg. Voor 2 maanden geen last meer van gehad, tot aan vorige week begon het weer! Alleen het enige verschil is dat er deze keer geen koorts bij zat. De witte bultjes in mijn keel zijn ondertussen weer weg alleen heb ik nu nog erg veel pijn bij het slikken. Mijn keelwand is heel erg rood aan een kant en er zitten een paar bultjes rondom mijn keel.

Nou zegt mijn moeder dat het aan het drinken van koude dranken ligt, maar daar geloof ik niks van.
    Weet iemand waar mijn terugkerende keelpijn aan zou kunnen liggen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de KNO arts. Ht zou door je amandelen veroorzaakt kunnen worden

Reageren
    KJ

Klopt, was ik van plan om te doen. Alleen vorige keer bij de huisarts kreeg ik te horen dat mijn amandelen er normaal uitzien.

Reageren
    John (moderator)

toch maar vragen bij steeds terugkerende keelpijn

Reageren
Reageer op: Lange tijd keelpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.