- anoniempje5 april 2018 om 16:26
Ik heb sinds 2 weken pijn aan m’n keel. Vorige week vrijdag was het een hoogtepunt. Toen had ik overal spierpijn en kon ik amper lopen. Ook had ik koorts en geen zin in eten. Dat hield na 1 dag gelukkig op. Maar ik heb nog steeds keelpijn. Bij het inslikken van speeksel voel ik pijn aan de linkerkant van m’n keel. Als ik met een lampje in m’n keel kijk voor de spiegel zie ik alleen wat gelige vlekken van waarschijnlijk vuil. Ik heb ook bij m’n zusje gekeken die geen klachten heeft en zij heeft die vlekken ook. Daar ligt het dus waarschijnlijk niet aan.
Heeft iemand enig idee?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 16:39Moeilijk om er zo iets over te zeggen. Misschien is het een amandel die de problemen veroorzaakt. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 16:53Die zouden weer kunnen nagroeien…….ga in ieder geval naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reagerenanoniempje5 april 2018 om 16:55John (moderator)
5 april 2018 om 16:57Ik kan zo niets bijzonders zien
Reagerenanoniempje5 april 2018 om 16:57Open dat linkje maar. Volgens de site is m’n foto te groot.
Reagerenanoniempje5 april 2018 om 16:58Ik dacht dat het misschien een keelontsteking is, maar die duurt toch niet zo land?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 17:04Het lijkt zo niet op een keelontsteking
Reageren