Zoeken Vraag het forum

Stekende pijn 1 cm onder oorlel , pijn vooraan in de orens en dit af en toe .

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • BM

Al een paar jaar last van een scherpe stekende pijn ongeveer 1 cm onder mijn oorlel en dit langs beide kanten . Nu eens links en dan weer rechts . Ook af en toe een blijvende pijn aan ingang van oren , dus geen steken , en dit duurt dan een paar minuten . Heb ook een paar maand geleden een tweetal weken last gehad als er iemand iets zei tegen mij hoorde ik het ineens heel hard en met echo . Was heel raar en na een paar minuten was dat weer weg . Nu heb ik al 4 dagen ’s morgens als ik opsta in de linkeroor precies een stop zitten en na een tijdje hoor ik ineens alles weer helder . Ik zou dringend eens naar een oorarts moeten gaan , denk ik . Nog iemand deze problemen ? P.s. Nog iets : Een jaar of 3 geleden waste ik mijn oren en ik voelde dat die dikker waren dan anders . Dat ging zo’n paar keren met tussentijd . Nu blijven ze al lang hetzelfde , dikker dus .

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens naar de huisarts en laat naar de oren kijken

Reageren
Reageer op: Stekende pijn 1 cm onder oorlel , pijn vooraan in de orens en dit af en toe .
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.