- Yyyy1 oktober 2017 om 08:05
Hallo
Twee weken geleden werd ik ’s nachts wakker met een piep in mijn rechteroor deze is nog steeds niet weg, ik hoor het wel alleen maar als het wat stiller is en ik heb soms het gevoel dat er een druk op mijn oor zit.Deze nacht word ik weer wakker en hoor ik ook een geluid in mijn andere oor, het is wel niet echt een piep en ook op dit oor voel ik een beetje druk.
Ik maak me echt zorgen, voor dit allemaal begon had ik wel een verkoudheid en die was opeens over en toen kreeg ik die piep in mijn rechteroor
Is dit blijvende tinnitus of iets anders waar nog iets aan gedaan kan worden??Ik ga niet echt veel naar fuiven, maar luister wel soms eens muziek met oortjes
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2017 om 10:15Dat kan een gevolg van de verkoudheid zijn. Misschien wat vocht achter het trommelvlies. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenYyyy1 oktober 2017 om 18:06Gaan de oorsuizen nog weg moest er sprake zijn van vocht achter het trommelvlies? Ik heb vandaag niks meer gehoord van geluid in mijn linkeroor, mijn rechteroor piept wel nog steeds op stille momenten &soms is het eerder een televiesie geluid. De druk op mijn rechteroor is ook minder aanwezig dan op mijn linkeroor, is dit wel normaal? Ik heb anders geen pijn ofzo aan men oren
ReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2017 om 18:10Als het door de verkoudheid komt, gaar doorgaans ook vanzelf weer weg.
ReagerenYyyy1 oktober 2017 om 18:49Als ik naar de huisarts ga (ben ik zeker van plan) kan hij dan een medicijn voorschrijven of iets doen om dit probleem te verhelpen of is het gewoon afwachten tot de oorsuizen en druk overgaan?
ReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2017 om 18:51Dat is dan ter beoordeling van de huisarts na onderzoek
ReagerenYyyy1 oktober 2017 om 18:53Heel erg bedankt om te reageren!
ReagerenLaura22 juni 2018 om 14:53Hallo heb je nog last van oorsuizen?
Reageren