- Roos823 september 2017 om 20:49
Hallo,
Sinds zo’n anderhalf jaar heb ik last van keel-, oor- en vermoeidheidsklachten. Bloed- en allergietesten waren prima (alleen last van hooikoorts), wel ontstoken/vergrootte amandelen en licht opgezette lymfeklieren in mijn hals. Drie weken terug mijn keelamandelen laten verwijderen maar de klachten zijn terug. Het begint (wanneer ik mij eerst helemaal prima voel) met zo’n 30min lichte keelpijn waarna ik plots extreem moe word,een griepgevoel krijg en last heb van vocht in mijn oren bij het slikken. Binnen no time ineens ziek. Snachts drijfnat van het zweet, koorts en nachtmerries. Last van een lichte oorsuis, soms moeite met zicht bij schakeling van veraf en dichtbij en veel jeuk over mijn lichaam (zonder uitslag). Anti allergiepillen helpen tegen de jeuk. De klachten houden een aantal dagen aan waarna ik me weer goed voel en dan begint het weer opnieuw. Ik ben 26 jaar, beweeg en eet gezond, rook niet en ervaar geen stress.
Wat zou dit kunnen zijn? Iemand die dit herkent? Ik ben radeloos!!!6 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 september 2017 om 21:22Er is ook getest voor de ziekte van Pfeiffer?
ReagerenRoos823 september 2017 om 22:16- Ja, daar was niets van te vinden. Bedankt voor het meedenken!
John (moderator)
23 september 2017 om 22:27Weet je wat er allemaal gecontroleerd is? Schildklier bijvoorbeeld….
ReagerenRoos824 september 2017 om 07:58Ik ben in ieder geval getest op Hb, bezinking, lever, schildklier, nieren, pfeiffer, glucose, cholesterol, vitaminen, ijzer en vitaminen. Volgens mij was dat het
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2017 om 11:29Het zijn toch vreemde klachten. Ga in ieder geval terug naar de huisarts en laat je eventueel verwijzen naar de internist voor verder onderzoek.
ReagerenRoos824 september 2017 om 20:04Ga ik morgen gelijk doen! Bedankt voor al het meedenken
Reageren