Zoeken Vraag het forum

Keel- oor- en vermoeidheidsklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roos8

Hallo,
    Sinds zo’n anderhalf jaar heb ik last van keel-, oor- en vermoeidheidsklachten. Bloed- en allergietesten waren prima (alleen last van hooikoorts), wel ontstoken/vergrootte amandelen en licht opgezette lymfeklieren in mijn hals. Drie weken terug mijn keelamandelen laten verwijderen maar de klachten zijn terug. Het begint (wanneer ik mij eerst helemaal prima voel) met zo’n 30min lichte keelpijn waarna ik plots extreem moe word,een griepgevoel krijg en last heb van vocht in mijn oren bij het slikken. Binnen no time ineens ziek. Snachts drijfnat van het zweet, koorts en nachtmerries. Last van een lichte oorsuis, soms moeite met zicht bij schakeling van veraf en dichtbij en veel jeuk over mijn lichaam (zonder uitslag). Anti allergiepillen helpen tegen de jeuk. De klachten houden een aantal dagen aan waarna ik me weer goed voel en dan begint het weer opnieuw. Ik ben 26 jaar, beweeg en eet gezond, rook niet en ervaar geen stress.
    Wat zou dit kunnen zijn? Iemand die dit herkent? Ik ben radeloos!!!

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er is ook getest voor de ziekte van Pfeiffer?

Reageren
    Roos8
    • Ja, daar was niets van te vinden. Bedankt voor het meedenken!
    Reageren
    John (moderator)

Weet je wat er allemaal gecontroleerd is? Schildklier bijvoorbeeld….

Reageren
    Roos8

Ik ben in ieder geval getest op Hb, bezinking, lever, schildklier, nieren, pfeiffer, glucose, cholesterol, vitaminen, ijzer en vitaminen. Volgens mij was dat het

Reageren
    John (moderator)

Het zijn toch vreemde klachten. Ga in ieder geval terug naar de huisarts en laat je eventueel verwijzen naar de internist voor verder onderzoek.

Reageren
    Roos8

Ga ik morgen gelijk doen! Bedankt voor al het meedenken

Reageren
Reageer op: Keel- oor- en vermoeidheidsklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.