- Marjo19 juli 2024 om 18:39
Hallo,
In december had ik overgeefklachten, omdat ik op vakantie teveel en te vettig at. Ook had ik het regelmatig dan benauwd bij het eten. Ik weet het aan het vettige en vele eten. Ik ben verder relatief slank en 33 jaar, rook en drink niet.
Laatste weken / maanden ervaar ik meer keelklachten. Ik heb regelmatig dat ik na het eten benauwd ben, ook heb ik enkele weken geleden keelontsteking gehad en daarbij had ik een keer het gevoel dat ik stikte tijdens het slapen op mijn rug (of ja ik had het gevoel dat iets mijn keel toen blokkeerde). Dit zakte uiteindelijk langzaam weg. Verder heb ik vanavond gehad dat ik wat gulzig at en ook wat pillen moest slikken voor blaasontsteking en toen kreeg ik het gevoel dat het allemaal ineens niet zakte. Kreeg het toen ook benauwd of ja kortademige wellicht van de “paniek”. Na een poos zakte dit langzaam.Zijn dit alarmsignalen? Ik heb ooit in 2019 een ernstige virale infectie gehad waarbij ik heel snel benauwd werd na bijvoorbeeld al een paar stappen te zetten. Sindsdien heb ik af en aan van dit soort klachten maar laatste weken vind ik het vrij regelmatig
1 reactieReagerenSuus19 juli 2024 om 19:15Je zou naar de huisarts kunnen gaan voor onderzoek naar de oorzaak van je klachten.
Reageren
Die kan daarna dan beter bepalen of het iets alarmerends is dan mensen via een forum.