- Karma11717 augustus 2017 om 22:00
Sinds ik 4 jaar geleden verhuisde naar een huis met tuin begon ik hier wakker te worden met neusverstopping meestal links
Dan alles geprobeerd oa luchtbevochtiger,aromatherapie maar hielp niet ook sprays op natuurlijke basis
Naar neus keel oor arts geweest scan van sinussen volledig normaal enkel droge neus schreef me zalf voor met oa adrenaline en eucalyptus
Deze hielp bijna niet
Bloedtest zei allergisch aan grassen
Maar heb niks als ik in tuin werk??? Ook nasonex enz maar helpt weinig
Sinds vorig jaar spray gebruikt met oxymetazoline en werkte perfect
Gebruikte enkel voor slapengaan
Sporadisch overdag
Was begin juli op reis en werd er verkouden en daardoor deze spray veel gebruikt
Gevolg loop nu reeds 1 maand chronisch verkouden en zonder deze spray dagelijks heb ik geen adem maar ook mede daardoor soms loopneus en niezen enz
Is niet leefbaar ben depressief en zie niks meer zitten
Volgende week afspraak bij andere neus keel oor arts gaan ook priktesten doen maar zelfs antihistaminica gaan mijn klachten niet weg dus geen allergie?? Ik zal moeten afkicken van die spray maar deze is het gevolg van verstopping niet de oorzaak
Als oorzaak niet gevonden wordt wat dan??? Ben hopeloos3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2017 om 22:14Misschien ben je beter af bij een allergoloog dan bij de KNO-arts
ReagerenKarma11717 augustus 2017 om 22:29John (moderator)
17 augustus 2017 om 22:35Die vraag kan ik natuurlijk zo ook niet beantwoorden dat zal onderzocht moeten worden.
Reageren