- verginia31 juli 2017 om 22:13
Vraagje, Ik werd vanochtend wakker met best wel vervelende pijn buiten mijn keel aan de voorkant, Ongeveer waar het adamsappeltje zit, Als ik dan mijn hoofd omhoog doe, Voel ik een Spier denk ik? Net onder het adamsappeltje en die doet verschrikkelijk veel pijn..Ik heb niets verrekt, of wat dan ook, Is dit wel een spier? Ik heb snachts wel met de ventilator aan geslapen ik weet niet of dat de oorzaak kan zijn? Of is het de luchtpijp die ik voel en moet ik me zorgen gaan maken? Ik kan me nek links rechts voor achter draaien ik kan ook slikken zonder pijn, Als ik me hoofd omhoog hou en druk op die spier doet het heel veel pijn en met me tong bewegen, Iemand enig idee?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 juli 2017 om 22:33Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Als de klachten aan houden, ga dan naar de huisarts
Reagerenverginia31 juli 2017 om 22:43Zitten daar wel spieren aan de voorkant?
ReagerenJohn (moderator)
31 juli 2017 om 23:12Uiteraard zitten daar spieren.
Reagerenverginia1 augustus 2017 om 08:30Ik ga er van uit dat het dan een spier is, Zou alleen niet weten hoe, Als het vrijdag nog is ga ik naar de huisarts, Ben toch bang dat de luchtpijp dalijk dicht zit
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2017 om 10:44Dat zal zo snel niet gebeuren hoor. Je moet er alleen zoveel mogelijk vanaf blijven en er niet voortdurend aan zitten voelen.
Reagerenugie15 augustus 2017 om 12:14Hoi Verginia,
Weet je al inmiddels wat het was ik heb dit namelijk ook heb het vandaag ondenkt als ik er aan zit doet het heel erg pijn dus?
Reageren