Zoeken Vraag het forum

pijn aan voorkant van keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • verginia

Vraagje, Ik werd vanochtend wakker met best wel vervelende pijn buiten mijn keel aan de voorkant, Ongeveer waar het adamsappeltje zit, Als ik dan mijn hoofd omhoog doe, Voel ik een Spier denk ik? Net onder het adamsappeltje en die doet verschrikkelijk veel pijn..Ik heb niets verrekt, of wat dan ook, Is dit wel een spier? Ik heb snachts wel met de ventilator aan geslapen ik weet niet of dat de oorzaak kan zijn? Of is het de luchtpijp die ik voel en moet ik me zorgen gaan maken? Ik kan me nek links rechts voor achter draaien ik kan ook slikken zonder pijn, Als ik me hoofd omhoog hou en druk op die spier doet het heel veel pijn en met me tong bewegen, Iemand enig idee?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Als de klachten aan houden, ga dan naar de huisarts

Reageren
    verginia

Zitten daar wel spieren aan de voorkant?

Reageren
    John (moderator)

Uiteraard zitten daar spieren.

Reageren
    verginia

Ik ga er van uit dat het dan een spier is, Zou alleen niet weten hoe, Als het vrijdag nog is ga ik naar de huisarts, Ben toch bang dat de luchtpijp dalijk dicht zit

Reageren
    John (moderator)

Dat zal zo snel niet gebeuren hoor. Je moet er alleen zoveel mogelijk vanaf blijven en er niet voortdurend aan zitten voelen.

Reageren
    ugie

Hoi Verginia,

Weet je al inmiddels wat het was ik heb dit namelijk ook heb het vandaag ondenkt als ik er aan zit doet het heel erg pijn dus?

Reageren
Reageer op: pijn aan voorkant van keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.