- Lars5 juni 2017 om 21:54
Hallo,
Mijn naam is lars,ik zit al met een paar dagen last aan mijn oor.
Mijn ouders denken dat er water achter mijn trommelvlies zit,hoe krijg ik dit
Of, kan het iets anders zijn want ik ben precies doof langs 1 kant,
Wat doe ik hier tegen4 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 juni 2017 om 22:22Naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken
ReagerenZeeuw24 juli 2017 om 15:16Hoi lars, ik heb in februari 2017 een oorontsteking gehad. Naar de huisarts geweest. Hij kon op dit moment nix tegen het water achter m’n oor doen. Verstopte buis van eastatius. Als ik na een half jaar nog last had zouden buisjes de enige optie zijn. Ik geloof niet dat snijden de beste oplossing moet zijn, maar volgens velen wel de makkelijkste weg. Nu komt het: ik ben vorige week op de Kermis de booster geweest. Zo een slingerattractie van 40 meter hoog waar je met 110km per uur ondersteboven wordt geslingerd. Of beter nog… Gecentrifugeerd als het natuurkundig benaderd. Toen ik uitstapte na het ritje was ik totaal verbaasd. Er zat geen water meer achter m’n trommelvlies. Â Ik was zo gewend aan het gevoel sinds februari dat zelfs bukken onaangenaam voor mij was. De booster heeft het er gewoon uitgeslingerd. Â Kermis bedankt!
ReagerenPoes16 december 2017 om 23:33Jaar geleden trommelvlies los gesneden een jaar geen last nu begint het weer wat moet ik doe
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2017 om 23:44Naar de huisarts gaan en een verwijzing voor de KNO arts vragen
Reageren