- Joyce18 mei 2017 om 16:37
ik ben 10 mei geopereerd operatie goed gegaan .donderdag zijn tampons verwijderd zaterdag op zondag begon mijn neus een beetje te zwellen .ik vertrouwde het niet en hem maandag contact opgenomen met ziekenhuis ik moest langs komen arts zag irritatie en beetje ontsteking dus heeft de splints verwijderd met veel wrikken en pijn wou ook hechting loshalen maar lukte niet. En wou het bouwwerk van mijn arts die mij geopereerd had niet afbreken dus verzocht mij smiddags terug te komen .
mijn arts heeft er smiddags na gekeken en mijn neus tussenschot Zwelde steeds meer wou het niet verder irriteren dus heeft mijn met antibiotica en zalf na huis gestuurd woensdag de 17 heeft hij geprobeerd de hechtingen eruit te krijgen maar eentje zit muur vast van ene neus gat na het andere door de onsteking . Pus bloed alles kwam eruit maar geen hechting.Na vele pogingen en pijn heeft hij het erbij gelaten en ben weer naar huis gestuurd. Maandag moet ik weer terug komen …wat kan ik verwachten en hoe nu verder
Bijlagen:
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 mei 2017 om 16:45Moeilijk om daar iets over te zeggen. Je zult het even moeten afwachten
ReagerenJoyce18 mei 2017 om 17:33Ik wil gewoon niet meer ze aan die hechting komen . Heeft zo vaak geprobeerd en ik verging echt van de pijn zweet liep me overal weg . Alsof ze me hele tussenschot eruit trokken
Reageren