- Anoniem30 april 2017 om 17:15
Goedemiddag
Ik had vanmiddag liggen slapen op een kussen en toen ik wakker werd zat mn oor dicht. Dus ik dacht dat het oorsmeer was. Toen wilde ik mn oor los en schoon maksn maar toen schoot het staafje uit en nu heb ik een pijnlijke oor als ik erop druk of hoest maar als ik ontspan dan doet het geen pijn.
Is dit ernstig zoja moet ik dan naar huisarts gaan. Zonee hoelang duurt de pijn ongeveer.
Alvast bedankt.
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2017 om 17:18Als je er morgen nog last van hebt, ga dan even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem30 april 2017 om 17:22Bedankt voor je reactie
Kan het kwaad als er water op kom en moet ik tijdens slapen op mn andere oor liggen?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2017 om 17:32Nee hoor.Gewoon doen wat je normaal ook doet, alleen NIET met een wattenstaafje in je oren
ReagerenAnoniem30 april 2017 om 18:46Maar ik denk dat ik teveel oorsmeer heb want mn vriend heeft precies dezelfde symptomen als wat ik nu heb en dat is als of het lijkt dat iemand met een staafje diep in je oor aant prikken is soort van steken
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2017 om 18:55Morgen dan even naar de huisarts en ernaar laten kijken.
Reagerenfred7 juli 2017 om 20:09mijn vriendin heeft al twee dagen een stukje wat in haar oor
en bons steeds en nou heb ik besloten haar naar de artsenpost te brengen
dan ben in een keer klaar
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2017 om 20:18Dat is een zeer wijs besluit !!
ReagerenSharis28 augustus 2017 om 11:06Ik heb prongeluk wattenstaafje te diep in mijn oren stoken nu doet pijn wat kan ik er aan doen?
ReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2017 om 11:20Ga naar de huisarts en laat kijken of je trommelvlies niet beschadigd is
Reageren