- Annoniem10 januari 2017 om 21:39
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, er zit een rond bultje met gelig vocht tussen mijn huig en amandelen. De huisarts zei dat m’n amandelen er rustig uitzagen en dat het een cyste is, die vanzelf wegtrekt of blijft zitten. Maar nu vraag ik mij af kan zo’n cyste niet ineens veranderen in een abces? Ben ik helemaal vergeten te vragen.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 21:46Dat zou in principe wel eens kunnen gebeuren..Maar de kans is klein
ReagerenAnnoniem10 januari 2017 om 21:56Bedankt voor je snelle antwoord. Heb er verder ook niet echt last van. Ze had het er ook niet over dat die weggehaald moest worden, ze zei alleen dat het geen kwaad kan. Maar toch maak ik me zorgen dat het toch wel een abses gaat worden.
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 22:00Dat is dan iets voor als het zover zou komen. Ook dat is niet echt een probleem en goed op te lossen
ReagerenAnnoniem10 januari 2017 om 22:12Oké, nja het zal wel niet zover komen maar maak me gewoon druk omdat in februari op wintersport ga en als ik dan mogelijk een abces krijg wil ik echt niet daar in het ziekenhuis belanden.
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 22:26Zo’n vaart zal het echt niet lopen
ReagerenAnnoniem10 januari 2017 om 22:36Bedankt tandor:)
Reagerengretha6 juli 2018 om 20:50ik heb een cyste in me keel gehad en als die onrustig wordt dan heb je een probleem ik kreeg geen adem meer en kreeg oedeem er rond om heen mvg gretha
Reageren