- Diane Boom2 januari 2017 om 20:43
Ik heb sinds vier dagen extreem veel pijn in mijn keel, zelfs als ik niets drink voel ik steken in mijn keel, ik heb wel vaker keelpijn gehad en dacht dat het vanzelf wel over zal gaan, maar zie nu net dat mijn hele gehemeltje geel is en dat er meerdere blaasjes achterin mijn keel zitten. Weet iemand hoe ik dit zelf kan behandelen of moet ik hiermee naar de huisarts ? Ik ga niet graag naar de huisarts en heb ook zeker geen fijne huisarts, een reden om niet snel te gaan, maar weet niet hoe ik deze keelpijn zelf opgelost krijg. Misschien overbodig te melden, ik heb er ook griep bij, dus wat verminderde weerstand lijkt het wel.
Wie weet wat ik tegen deze keelonsteking kan doen ?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2017 om 20:46Ik denk dat het toch goed is om even naar de huisarts te gaan. Het is namelijk mogelijk dat je een antibioticakuur nodig hebt.
ReagerenDiane Boom2 januari 2017 om 20:50bedankt voor je reactie, ik zal toch wel even langs gaan, mogelijk zit er in de vakantieperiode een vervanger
Reageren