Zoeken Vraag het forum

Vreemde geur in de neus die elk jaar terugkeert

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • RdamStyle

Hoi allemaal. Ik heb al zeker iets van 25 jaar elk jaar een vreemde geur in mijn neus rond de herfst tot tegen de winter (Soms zelfs langer volgens mij). Vroeger vergeleek ik het met alsof ik in het zwembad gezwommen had en dan door de chloor een vreemde geur rook. In het begin toen ik erachter kwam dacht ik dat het een vriend was die bleef logeren, maar toen hij weg was bleef ik het overal ruiken. Uiteindelijk ben ik er achter dat het aan mij ligt. Niet dat ik zo ruik, maar de geur bevind zich in mijn neus lijkt het. Weet iemand hier meer van of heeft iemand een soortgelijke ervaring? Ik heb dit elk jaar en het is best vervelend. Het is niet perse echt een vieze geur, maar lekker is het zeker ook niet. Ik ruik het constant in de periodes dat het ineens verschijnt.
    Het is een paar uur geleden weer begonnen (gisteren in de avond). Ik heb geen idee wat dit is. Het is elk jaar rond dezelfde periode voor minstens een aantal weken.

MvG

Reageer op: Vreemde geur in de neus die elk jaar terugkeert
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.