Zoeken Vraag het forum

Knobbel op rechter teelbal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gekke

ik voel sinds kort ook een knobbel op mijn rechter teelbal. Morgen naar de dokter die me hopelijk gerust gaat stellen…

ANONIEM

Ik heb bijna net hetzelfde, ik heb naast mijn rechter bal een knobbeltje dat ik niet heb bij m’n linker. Het doet pijn als ik het indruk. Is dit normaal of kan het iets kwaadaardig zijn?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal een deel van de bijbal zijn. Het is normaal dat het aan een kant beter te voelen is dan aan de andere kant.  Niet teveel drukken en knijpen…

Reageren
    ac

heb al een langere tijd een knobbetje op mijn rechter teelbal dat voel ik als ik onder de douche staat.moet ik daar mee naar de arts?

Reageren
    John (moderator)

Het kan een deel van de bijbal zijn dat je voelt. Maar als je er ongerust over bent, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren
    E.k

Ik heb ook zins een paar weken last van mijn rechter teelbal.

Voelt ook of er een bulletje op zit.

Heb geen echte pijn er aan maar af en toe van dat zeurende gevoel.

Morgenvroeg naar de dokter.

Hoop dat ik dan meer weet.

Reageren
    Anoniempje123

Hoi, ik ben 13 jaar en heb nu een paar dagen best wel wat pijn aan mijn rechter teelbal. Verder heb ik ook een klein bolletje op de betreffende teelbal zitten (ik denk dat het een cyste is aangezien het zo rond en pijnloos is). En ik heb gister opeens een verschrikkelijke steek in mijn lies gekregen en sindsdien kan ik amper lopen door de pijn. Ik vraag me nu heel erg af wat het kan zijn. Heeft iemand een idee? (trouwens de pijn in mijn teelbal is aanhoudend, en ik ben van plan binnenkort naar de huisarts te gaan maar ik wil het heel graag weten)

Zsm reageren!!

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen zonder enig onderzoek. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Jaydon

Hoi ik heb een klein soort van balletje op mijn rechter bal maar soms kan het ook kleiner worden of weg gaan

bijvoorbeeld als ik Zegmaar een harde ***

heb word het groter en namaten het slap word weer iets kleiner iemand enig idee?

Reageren
    John (moderator)

Het kan een deel van de bijbal zijn

Reageren
    Anoniem

Hallo ik heb een beetje last aan me linker bal en soms me rechter het voelt alsof er kramp zit wat moet ik doen

Reageren
    John (moderator)

Ga ermee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Knobbel op rechter teelbal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.