Hallo, in augustus dit jaar voelde ik een knobbel aan de onderkant van mijn teelbal en ik ben er mee naar de huisarts gegaan omdat het ook een heel hard knobbeltje is die geen pijn doet. De huisarts vertelde mij door er alleen aan te voelen dat het mijn bijbal is. Maar ik kom er nu volgensmij gewoon achter dat mijn bijbal aan de bovenkant zit en dat dit gewoon een ander knobbeltje is aan de onderkant. Het knobbeltje lijkt niet gegroeid maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Moet ik het nog een keer extra laten checken of vertrouwen op de huisarts?
Oké, dankuwel! Maar de huisarts deed er oprecht 30 seconden over met voelen en zei gelijk dat het mijn bijbal is, ik hoefde niet eens een echo te laten maken. Het lijkt er niet op dat het knobbeltje groeit maar ik ben wel heel erg bang voor kanker en het is wel een hard pijnloos knobbeltje aan de onder kant van mijn teelbal. Is het verstandig om nu gewoon te vertrouwen op wat de huisarts een paar maand terug heeft gezegd?
Oké, dankuwel. Maar kunt u mij een advies geven? Is het gewoon verstandig om gewoon mee te gaan in wat de huisarts zei? Ik ben nu gewoon meer bang omdat ik wel voorbij zie komen dat veel mensen voor een echo gestuurd werden.
Ik voel ook een bultje, onder mijn linker testikel, het heeft een doorsnee van ongeveer 2cm, zit vast aan de testikel, heb geen pijn, maar ik kon vannacht niet slapen, door de onrust in mijn hoofd, ik ga maandag een afspraak maken bij de huisarts,