- Anoniem11 december 2013 om 12:35
Beste mensen,
Ik maak me een beetje zorgen over mijn teelbal. Nu denk ik dat het ook best kan zijn dat ik me zelf dingen in praat dus wil ik het eerst hier voorleggen voordat ik naar de dokter ga.
Mijn linker teelbal doet al een paar weken/maanden pijn. Niet chronisch, maar af en toe een stekende pijn. Ik ben laatst gaan voelen en voelde een knobbel op mijn linker teelbal. Deze zit bovenop, dus ik denk dat het ook de aansluiting met de zaadstreng zou kunnen zijn? Het is alleen een aanzienlijk grote knobbel en ik heb deze nog nooit eerder gevoeld. Ik acht het wel mogelijk dat ik dit nog nooit gevoeld heb omdat ik nog nooit op zoek ben gegaan er naar. Ook voel ik aan mijn andere teelbal hetzelfde alleen lijkt deze wel wat kleiner.
Ook is de laatste tijd een constante doffe pijn te voelen, al denk ik dat dit ook weer mogelijk is omdat ik er bewust of onbewust op let.
Afgelopen zaterdag kreeg ik tijdens een voetbalwedstrijd een bal in de pijnlijke delen geschoten. Sowieso deed dat natuurlijk pijn, maar mijn linker teelbal deed meer pijn dan mijn rechter. Daar was echt een stekende pijn te voelen gedurende lange tijd. Hierdoor heb ik besloten een bericht te plaatsen op dit forum.
Zou dit mijn eigen inbeelding zijn of kan het meer zijn?
Bij voorbaat dank!
2 reactiesReagerenAnoniem11 december 2013 om 12:37Ik ben overigens 20 jaar oud. Weet niet hoe relevant dat is dus ik plaats het er maar bij.
ReagerenTandor111 december 2013 om 17:49Je leeftijd zegt wel iets. Teelbalkanker komt gelukkig niet zo vaak voor bij jonge mensen.
Het is mogelijk dat je een ontsteking hebt aan je bijbal of een spatader. Niets ernstigs en behandelbaar.
Reageren
Ik denk wel dat je naar je huisarts moet. En daar moet je ook niet te lang mee wachten.