Druk tussen borsten etc.

Zes weken geleden at ik een verse sandwich met harde korstjes en falafel, best groot om te happen. Ik voelde meteen das niet goed bij het slikken ik voelde wat pijn links tussen mijn borsten. Ik dacht dat het bleef steken en dacht het gaat vast wel mee zakken met ander eten. Ik vergat het weer maar kreeg even later steken op mijn linkerborst, maagzuur, oprispingen, hik, een hoestje. Toen de steken weggingen merkte ik druk tussen mijn borsten en dacht weer aan die hap die verkeerd viel. Met drinken leek het of het over een drempeltje ging. Ik heb de huisarts gebeld waar ik uiteindelijk na 4 weken zat. Ik kreeg prantopazol voor 4 weken ( maagzuurremmers ) echter in die 4 weken heb ik hoogstens 2 weken maagzuur gehad. Nu bij gebruik prantopazol ook geen maagzuur. Na een week voelde ik de pijn verdwijnen. Echter kreeg ik toen een hoestbui en had ik weer een dag pijn. Het ging weer goed tot ik me in droog brood verslikte. Ik heb vreselijk gehoest en nu alweer twee dagen pijn oftewel een rot gevoel. Ik heb nog een hoestje en oprispingen. Het drempeltje is verdwenen. De steken zijn nog steeds weg en de hik volgens mij ook. Toevoeging toen de huisarts tussen mijn borsten drukte met platte hand was het pijnlijk. Mijn familie is ongerust en ik begin ook ongeruster te worden omdat de slokdarm op zijn minst gevoelig is. Ik heb nog wel zeer goede eetlust, val niet af, geen zwarte ontlasting. Maar ik slaap wel veel heb afgelopen 24 uur 17 uur geslapen in 2 delen. Ik ben momenteel wel werkeloos en kijk veel Netflix maar maak me daar ook zorgen over. Ik probeer nu niet toe te geven aan de slaperigheid en kijk hoe het dan gaat.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Druk tussen borsten etc.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe