Home / Prostaatkanker / Prostaatkanker / Vage klachten
Laatste vraag.
Na het plassen heb ik een drukkend gevoel brandend gevoel en prikkend gevoel in de perineum die doorstraalt naar de penis. Overdag is dit minimaal savonds na mijn laatste plaa gebeurd het meestal is dit de prostaat of bekkenbodem ?
Gistere avond tijdens het liggen opzij voelde ik steeds iets van eeen spier of iets die drukte op de penis. Vandaag na het plassen ging ik lopen en tijdens het lopen voelde ik alsof her urine blijft hange in de perineum en die tijdens het lopen veel irritatie gaf naar de penis toe zo erg dat ik moest stoppen met
Lopen. Zowiezo heb ik vaker een plasgevoel vooral tijdens het zitten. Kunnen bekkenbodem spieren zoveel dingen veroorzaken ?
Correctie
Ik was ook vergeten te vermelden dat ik niet meer zonder kussen tussen mijn benen ge leggen kan slapen wanneer ik dat probeer dan is het alsof iemand net onder mijn balzak knijpt als ik dan beweeg met mijn heupen dan voel ik alsof iets beweegt in mijn perineum en penis
Ik was ook vergeten te vermelden dat ik niet meer zonder kussen tussen mijn benen ge leggen kan slapen wanneer ik dat probeer dan is het alsof iemand net onder mijn balzak knijpt als ik dan beweeg met mijn heupen dan voel ik alsof iets beweegt in mijn perineum en penis
Kan dit de bekkebodem zijn wat ik voel ?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!