Zoeken Vraag het forum

Lies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste ik voel net onderaan me schaamlippen een zachte knobbel. Kan dit een lymfeklier zijn?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee, dat zal geen lymfeklier zijn

Reageren
    Anoniem

Ik lees op internet hele enge dingen.. ik ga morgen huisarts bellen. Ik ben zo bang. Wat kan het zijn. Ik heb wel sinds 3 maanden lang last van schimmel random me schaamlippen

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo niet kunnen zeggen. Maar een lymfeklier is het niet want die zitten daar niet

Reageren
    Anoniem

Hoi, ik kom net teruf van de huisarts, ik heb allemaal schimmel random me schaamstreek; en die knobbel op me venusheuvel blijkt een klier te zijn. Ik vind het alsnog eng dat het op klier gegooid word.. kan er een klier tussen de venusheuvel en lies ontstaan? Me huisarts zegt van wel..

Reageren
    Suzan

Zoek eens de klieren van Bartholin op,als je toch aan het googlen bent.
    Die ontstaat niet zomaar ,maar die hebben we daar onder ( “we” als in alle dames onder ons) allemaal.
    Die klier zal je huisarts waarschijnlijk bedoelen en die kan, als hij geïrriteerd of ontstoken raakt,hele vervelende klachten geven.

Reageren
    Anoniem

Beste Suzan bedankt voor de uitleg. Maar de klier zit echt tussen me lies en me grote schaamlip. Ze heeft gevoeld. Dus niet in me vagina zelf of bij de ingang

Reageren
    Suzan

Misschien is het dan handiger om de vragen die je nog hebt, rechtstreeks aan je huisarts te stellen.
    Die heeft gekeken en gevoeld en weet waar je het over hebt.
    Hier op het forum zijn geen artsen en sowieso zou het online zonder onderzoek een minder betrouwbare diagnose geven dan een bezoek aan je huisarts die wel een fysiek onderzoek kan uitvoeren

Reageren
Reageer op: Lies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.