Zoeken Vraag het forum

ARTRITIS NU BLOEDING IN VINGER MET GEVOELLOOSHEID TOT GEVOLG…BLOEDKLONTER?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MARGA

IK HEB ARTRITIS AAN ALLE VINGERS(KNOBBELS) kreeg plots een bloeding in de ringvinger met gevoelloosheid tot gevolg, dit deed geen pijn, heb er op gewreven ,voel daar nu een klein knobbel bloed, heb mijn vinger met zalf tegen bloeduitstortingen ingewreven en het is gelukkig goed gekomen, was dit nu een spontane bloedklonter, gaat die zich niet verplaatsen, heb nu wel een tweede vinger die gewoon wat dik is( de vinger ernaast),  en het trekt tot in het middelste van de hand, heb wel hoge pijngrens, heb diabetes type 2 al 10 jaar, ik ben 63 jaar, schildklier werkt niet meer en neem medicamenten tegen een hoge bloeddruk. Zit ik nu met een bloedklonter die zich nog kan verplaatsen en me een beroerte kan veroorzaken? of loop ik in mijn gedachte te hard van stapel ?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het toch een gesprongen bloedvaatje is. Dat kan geen kwaad

Reageren
Reageer op: ARTRITIS NU BLOEDING IN VINGER MET GEVOELLOOSHEID TOT GEVOLG…BLOEDKLONTER?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.