- lisaaa6 september 2016 om 18:06
Hallo iedereen
Een tijdje geleden was ik bij de huisarts voor buikpijn, en toen heeft ze een verdachte moedervlek op mijn buik gevonden, redelijk groot en zwart. Deze is ongeveer een week geleden weggesneden, en is naar het labo voor verder onderzoek. Eergisteren kreeg ik opeens een pijnaanval in mijn bovenbeen/lies, aanhoudende pijn. Ik weet niet wat de oorzaak hiervan kan zijn, maar daar maak ik me ook niet echt zorgen over. Waar ik me wel zorgen over maak, is dat ik vandaag, een paar uur geleden een hard knobbeltje op mijn linkerlies ontdekt heb. Als ik eraan voel voelt het heel hard en nogal raar, het is moeilijk uit te leggen. Ik ga donderdag meer weten, dan ga ik naar de huisarts, maar ondertussen ben ik wel wat gestresseerd… Heeft iemand soortgelijke ervaringen meegemaakt/advies?
Alvast bedankt!
lisaaa4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 september 2016 om 21:38Waar zit het knobbeltje precies ? Hoe ziet het eruit? Zit het in de huid of onder de huid?
ReagerenAnoniem7 september 2016 om 07:20John (moderator)
7 september 2016 om 07:35Het zou een lymfeklier kunnen zijn die opgezet is door het verwijderen van de moedervlek. Dat is dan op zich een normaal verschijnsel.
Reageren
Je kunt natuurlijk naar de dokter gaan en ernaar laten kijken als je er ongerust over bentlisaaa8 september 2016 om 14:58Hallo
Reageren
Vanavond ga ik naar de huisarts, dan zal ik wel horen wat er is/kan zijn.
Ik heb dus recent een verdachte moedervlek laten wegsnijden, en heb een knobbeltje op mijn lies ontdekt. Naast deze 2 dingen heb ik ook andere klachten die al een tijdje aanslepen.
* Extreme vermoeidheid, als ik bijvoorbeeld van 22u30 tot 11u slaap, val ik overdag nog in slaap, dit is ongeveer dagelijks, ik heb gewoon heel de tijd een chronisch vermoeidheidsgevoel. Ik heb hiervoor een tijdje een vitaminekuur Dynergo genomen, maar het is nog niet verbeterd.
* Hardnekkige jeuk over heel mijn lichaam, over heel mijn lichaam en dit is ook dagelijks en wordt stilaan erger.
* Pijn bij het drinken van alcohol, ik drink niet veel alcohol maar ongeveer een maand geleden toen ik met een vriendin naar de stad ging om iets te gaan drinken, kreeg ik opeens felle acute pijn in mijn benen, buik en rug, alle 3 tegelijk, heel veel pijn.
Ik weet niet wat er aan de hand is/zou kunnen zijn, straks naar de huisarts maar ik vind het nogal beangstigend.
Weet iemand hier iets meer over?
Alvast bedankt!
lisaaa