Goedenavond,
Ongeveer 2 maanden geleden is mij (vrouw 20) aan de lage rechterkant van mijn lies/bikinilijn een verharding opgevallen. Deze is een knobbeltje geworden en ietsje groter geworden, maar niet een duidelijke bult. Het voelbare gedeelte als ik het met 2 vingers vastpak is zo'n halve cm, niet netjes rond en voelt anders aan dan de rest van de huid. Verder voelt het aan alsof het hier onder nog door gaat, maar kan daar niet heel veel uit opmaken. In eerste instantie dacht ik er niks over, onder het mom van een vetbultje ofzo. Maar sinds vandaag begin ik pijn te krijgen die zich vanaf daar uitstraalt naar de rest van mijn lies en mijn bovenbeen. Ik ga maandagochtend de huisarts bellen om er naar te kijken. Wel vraag ik mij voor in de tussentijd af of iemand weet wat dit zou kunnen zijn, gezien ik op het internet alleen iets over een liesbreuk kan vinden, wat mij sterk lijkt.
Alvast bedankt!
Een liesbreuk zou kunnen, een lymfeklier en een spierknoop zu ook kunnen. Moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek. En als je er te veel aanzit raakt de boel geïrriteerd.
Maandag dan dus idd even naar de huisarts
Goedenavond John,
bedankt voor je reactie! Bij liesbreuk zag ik dat dat vanuit de buik komt. Het knobbeltje bij mij zit echt net naast/op de labia. Klinkt dat voor jou dan nog als een optie?
Irritatie zal het vermoedelijk niet zijn, gezien ik het eigenlijk (misschien iets te lang) genegeerd heb. Maar een spierknoop had ik niet aan gedacht.