- ijskonijn2430 januari 2016 om 20:50
ik ben een jonen van 15 jaar en word volgende week 16. 2 jaar geleden kreeg ik een klein bultje op mijn penis, later is deze naar binnen gegaan/gegroeit en ondertussen is hij al een stuk groter geworden, hij groeit in diameter ongeveer met 5mm tot 1cm per jaar. de knobbel zit vlak onder mijn huid en zit niet vast aan mijn penis, als ik aan deze knobbel voel voel ik dat er een klein, dun maar redelijk hard draadje naar binnen groeit (over tijd natuurlijk). de knobbel zelf is ook erg hard, omdat ik eerst dacht dat het een soort pukkel was had ik erin geknepen maar het lijkt wel een steen. sinds een half jaar is hij ook pijn gaan doen dus begon ik me zorgen te maken over de knobbel. ik heb vaak op het internet gezocht naar hoe ik kanker kan herkennen maar kan er bijna geen tot geen symptomen van kanker vinden.
ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.
alvast bedankt
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 januari 2016 om 00:05Het zou een talgbultje kunnen zijn. Het is beter om er niet te veel aan te zitten want dan worden ze alleen maar groter. Ze gaan in de regel vanzelf weer weg.
Reageren
Maar als je ‘m al 2 jaar hebt en hij ongeveer 1 cm per jaar groeit, dan is toch wel een behoorlijke bult geworden.
Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.