Zoeken Vraag het forum

harde knobbel in scheenbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik kwam er denk ik ongeveer 3 weken geleden achter dat er een knobbel in mijn linker scheenbeen zit, rechts naast het bot net iets onder de helft van het onderbeen. Het is hard, niet echt rond maar met een soort uitstulping en ik kan het een beetje vastpakken en bewegen. Echt veel last heb ik er tot nu toe niet van als ik er gewoon van afblijf maar eng is het natuurlijk wel. Ook lijkt het wel een beetje te groeien maar dat vind ik heel moeilijk in te schatten. Donderdag was ik bij de dokter die heel eerlijk zei dat ze werkelijk geen idee had wat het zou kunnen zijn en nu heb ik woensdag een afspraak voor een echoscopie. Ik ben niet hypochondrisch van aard, maar als iemand hier ervaring heeft met het verschijnsel en wel weet wat het zou kunnen zijn zou dat me misschien een beetje gerust kunnen stellen. Ik ben 24 jaar en heb verder geen last van rare dingen en voel me best prima, nooit eerder zoiets gehad ook. als ik het google vind ik tot nu toe mensen met precies hetzelfde verhaal die na de echoscopie nog steeds niet wisten wat het was en vervolgens een mri scan moesten maken, maar nergens een duidelijk antwoord op wat het nou uiteindelijk was. Sowieso vind ik er wel heel weinig over.

Weet iemand misschien meer? 🙁

Groetjes!

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nou, op de echoscopie was niets te zien, ik hoor morgen wat de volgende stap is… is er echt niemand die enigszins een idee heeft of een soortgelijke ervaring? 🙁

Reageren
    John (moderator)

Het zou een cyste kunnen zijn. Er zijn meerdere mogelijkheden wat dat betreft. Ik denk ook niet dat het zinvol is om deze allemaal hier te gaan bespreken. De volgende stap zal waarschijnlijk een MRI zijn. Je zult even moeten afwachten wat de volgende stap zal zijn en wat er dan uit gaat komen.

Reageren
Reageer op: harde knobbel in scheenbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.