- Anoniem8 september 2014 om 09:43
Aangezien ik geen reactie krijg bij mijn last, dan maar hier:
Sinds een dag of 3 heb ik vaak hoofdpijn, terwijl ik het daarvoor normaal nooit heb gehad, een dag later had ik ineens zo’n druk in mijn hoofd, alsof er een band om mijn hoofd zat, dat leek op spierspanningshoofdpijn, en sinds een aantal dagen geleden voelt mijn rechterhoofd, ongeveer aan de achterkant een soort van licht verdoofd, niet dat ik niks kan horen, geen doof gevoel. Met de linkerhelft is niks mis, die is normaal. Een hersentumor is t in elk geval zeker NIET, ben niet misselijk, moet niet braken, heb gewoon een lekkere goede eetlust, slapen doe ik goed,ik fiets best wel vaak, eigenlijk is alles normaal, op die ene druk na. Vroeger heb k s last van mijn nek links, dat ging wel weg. Ik hoop dat t een bekend probleem is.
Sindskort is de druk wel veel minder, zowat weg, maar nu voelt t alsof mijn rechterbeen ietsjes minder kracht heeft, waardoor k me onzeker kan gaan voelen, en daardoor voel ik me een soort van emotieloos, waar ik erg bang van wordt…ik ben echt ten einde raad, ik ben 27, en gezond. Als iemand weet wat het is, dan ben ik diegene zeer dankbaar!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 september 2014 om 10:41Het zou een migraine aanval kunnen zijn.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisarts en vraag eventueel een verwijzing naar de neuroloog.Anoniem8 september 2014 om 17:46De hoofdpijn was eenmalig die dagen, die is wel weg. maar ik heb zo af en toe een licht waterig gevoel in mijn hoofd, alsof er iets uit moet zodat t ontspant. Ik slaap wel goed, maar ik word soms vroeg wakker,waarom weet ik niet.
Reageren