Zoeken Vraag het forum

HELP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Aangezien ik geen reactie krijg bij mijn last, dan maar hier:

Sinds een dag of 3 heb ik vaak hoofdpijn, terwijl ik het daarvoor normaal nooit heb gehad, een dag later had ik ineens zo’n druk in mijn hoofd, alsof er een band om mijn hoofd zat, dat leek op spierspanningshoofdpijn, en sinds een aantal dagen geleden voelt mijn rechterhoofd, ongeveer aan de achterkant een soort van licht verdoofd, niet dat ik niks kan horen, geen doof gevoel. Met de linkerhelft is niks mis, die is normaal. Een hersentumor is t in elk geval zeker NIET, ben niet misselijk, moet niet braken, heb gewoon een lekkere goede eetlust, slapen doe ik goed,ik fiets best wel vaak, eigenlijk is alles normaal, op die ene druk na. Vroeger heb k s last van mijn nek links, dat ging wel weg. Ik hoop dat t een bekend probleem is.

Sindskort is de druk wel veel minder, zowat weg, maar nu voelt t alsof mijn rechterbeen ietsjes minder kracht heeft, waardoor k me onzeker kan gaan voelen, en daardoor voel ik me een soort van emotieloos, waar ik erg bang van wordt…ik ben echt ten einde raad, ik ben 27, en gezond. Als iemand weet wat het is, dan ben ik diegene zeer dankbaar!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een migraine aanval kunnen zijn.
    Ga met de klachten naar je huisarts en vraag eventueel een verwijzing naar de neuroloog.

Reageren
    Anoniem

De hoofdpijn was eenmalig die dagen, die is wel weg. maar ik heb zo af en toe een licht waterig gevoel in mijn hoofd, alsof er iets uit moet zodat t ontspant. Ik slaap wel goed, maar ik word soms vroeg wakker,waarom weet ik niet.

Reageren
Reageer op: HELP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.