- Anoniem17 maart 2014 om 19:24
Hallo, ik heb nu al ongeveer een week een bolletje in mijn borst (onder mijn tepel) ik ben 15, dus vind het onwaarwaarschijnlijk dat dit werkelijk borstkanker is, maar het maakte me toch een beetje ongerust dus ben ik op onderzoek gegaan, het bolletje zit op mijn groeischijf en ik kan het bewegen, het voelt ongeveer zoals een knikker, wat moet ik hiermee?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 maart 2014 om 19:31Het zal waarschijnlijk de groeischijf zijn of een melkkliertje. Je hoeft er verder niets mee te doen hoor. Het is volstrekt normaal. Behalve als je er echt last van hebt of krijgt ga dan even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem17 maart 2014 om 19:31Ik heb wel ooit op tv gezien dat een vrouw een bolletje had en borstkanker had maar ik zou je adviseren om even naar je Huisarts te gaan. Die weet tenslotte beter en je kan beter te vroeg zijn dan te laat.
ReagerenAnoniem17 maart 2014 om 19:40Het is sowieso geen groeischrijven, deze heb ik al een paar jaar, bedankt!
ReagerenAnoniem17 maart 2014 om 19:41Ja, een bolletje kan een teken zijn van borstkanker maar omdat ik nog maar zo jong ben vind ik het toch onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem17 maart 2014 om 21:29ik denk toch zelf dat je het kan krijgen en vooral als je sowieso wat grote borsten hebt (hiermee bedoel ik dat ze gegroeit zijn). ik ben zelf ook 15/16 maar
Reageren
ben een guy maar ik denk dus toch echt zelf dat het mogelijk is om het te krijgen. want je ziet iedereen kan kanker krijge dus niet waarom borstkanker. en zoals ik al zei ga maar naar je HA beter te vroeg dan te laat.John (moderator)
17 maart 2014 om 21:51Borstkanker met 15 jaar is toch echt wel zeer onwaarschijnlijk. Geen spoken zien waar er geen zijn.
ReagerenAnoniem18 maart 2014 om 05:51Zelf vind ik het ook onwaarschijnlijk maar tegenwoordig hoor je al zovaak van die dingen dat ik er toch aan begon te twijfelen
ReagerenAnoniem18 maart 2014 om 15:33Het werd ook een stuk groter op 1 dag
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2014 om 18:31Ga ermee naar je huisarts en laat het nakijken
Reageren