Zoeken Vraag het forum

Klier in anus? Of kanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb vanavond tijdens het douchen voelde k ineens een onderhuids bultje of knobbeltje van 1cm of kleiner aan de rechter kant van me anus (dus me rechterkant van die bil in de anus) eigenlijk voelt het gewoon als een kliertje die ik ook in me oksel een keer heb gevonden.. Maar aan de anderenkant vind k niks.. Maar nu ging ik googlen en zag een site met anus kanker en maakte me dus zorgen.. Weet iemand mis wat dit is. Heb geen klachten als bloed met ontlasting of obsipatie

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien een aambei. Kijk eens met een spiegel of je wat kunt zien.

Reageren
    Anoniem

Ik heb wel last van aambeien gehad 2 jaar geleden en dat voelde je echt er buiten en kon je terugduwen zeiden ze.. Dit voelde echt meer net als die opgezette klier toen in me oksel.. Echt binnenhuids.. 1cm of kleiner..

Reageren
    Anoniem

En toen geen pijn

Reageren
    Anoniem

Of door scheren?

Reageren
    John (moderator)

Een aambei kan er ook wel buiten zitten. Het kan ook een cyste zijn.
    Je kunt natuurlijk even naar de huisarts om er naar te laten kijken.

Reageren
    Anoniem

Maar kging net voelen en in me oksel is die klier ook ng lichtelijk opgezet het voelt kleiner als een ert en die in me anus voelt precies hetzelde als in oksel. Enige verschil is de plek

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar je huisarts en laat het nakijken. Er zitten alleen maar kliertjes in het slijmvlies van de endeldarm. Die kunnen wel ontstoken raken en dan een fistel vormen. Heb je zelf al gekeken of je er iets van kunt zien?

Reageren
    Anoniem

Aaaah zitten er dus geen klieren rondom je anus.. Op internet staat dat wel maar dat de mens het niet ergens voor gebruikt

Reageren
    John (moderator)

Ja, talgkliertjes zitten er. Ga naar de huisarts en laat er naar kijken.

Reageren
    Anoniem

Voelen onstoken talgkliertjes net als opgezwolle lymfkliertjes dan

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen. Maar dat zou je zelf dus kunnen zien.

Reageren
    Anoniem

Ik ging ook ng een x voelen net het zit niet in me anus maar net ervoor.. Dus zeg maar aan de zeikant van me gat.. Als ik in me anus voel zit die er niet

Reageren
    Anoniem

Zeg maar als je met je vinger je anus ingaat in het begin voel je hem aan de zeikant maar als je verder gaat niet

Reageren
    John (moderator)

Je zou het jezelf makkelijker kunnen maken door met een spiegeltje te kijken of je iets ziet.

Reageren
Reageer op: Klier in anus? Of kanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.