- Anoniem12 maart 2014 om 18:33
Ik heb vanavond tijdens het douchen voelde k ineens een onderhuids bultje of knobbeltje van 1cm of kleiner aan de rechter kant van me anus (dus me rechterkant van die bil in de anus) eigenlijk voelt het gewoon als een kliertje die ik ook in me oksel een keer heb gevonden.. Maar aan de anderenkant vind k niks.. Maar nu ging ik googlen en zag een site met anus kanker en maakte me dus zorgen.. Weet iemand mis wat dit is. Heb geen klachten als bloed met ontlasting of obsipatie
14 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 18:51Misschien een aambei. Kijk eens met een spiegel of je wat kunt zien.
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 19:23Ik heb wel last van aambeien gehad 2 jaar geleden en dat voelde je echt er buiten en kon je terugduwen zeiden ze.. Dit voelde echt meer net als die opgezette klier toen in me oksel.. Echt binnenhuids.. 1cm of kleiner..
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 19:24En toen geen pijn
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 19:33Of door scheren?
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 19:38Een aambei kan er ook wel buiten zitten. Het kan ook een cyste zijn.
Reageren
Je kunt natuurlijk even naar de huisarts om er naar te laten kijken.Anoniem12 maart 2014 om 19:41Maar kging net voelen en in me oksel is die klier ook ng lichtelijk opgezet het voelt kleiner als een ert en die in me anus voelt precies hetzelde als in oksel. Enige verschil is de plek
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 19:52Ga dan naar je huisarts en laat het nakijken. Er zitten alleen maar kliertjes in het slijmvlies van de endeldarm. Die kunnen wel ontstoken raken en dan een fistel vormen. Heb je zelf al gekeken of je er iets van kunt zien?
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 20:29Aaaah zitten er dus geen klieren rondom je anus.. Op internet staat dat wel maar dat de mens het niet ergens voor gebruikt
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 20:38Ja, talgkliertjes zitten er. Ga naar de huisarts en laat er naar kijken.
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 20:47Voelen onstoken talgkliertjes net als opgezwolle lymfkliertjes dan
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 21:03Dat zou kunnen. Maar dat zou je zelf dus kunnen zien.
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 21:03Ik ging ook ng een x voelen net het zit niet in me anus maar net ervoor.. Dus zeg maar aan de zeikant van me gat.. Als ik in me anus voel zit die er niet
ReagerenAnoniem12 maart 2014 om 21:11Zeg maar als je met je vinger je anus ingaat in het begin voel je hem aan de zeikant maar als je verder gaat niet
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2014 om 21:16Je zou het jezelf makkelijker kunnen maken door met een spiegeltje te kijken of je iets ziet.
Reageren