- loijuk12315 januari 2013 om 19:01
Beste mensen
Sinds 2 maanden geleden heb ik pijn aan mijn achterhoofd ( achter de hele oor-streek aan beide zijde ). Volgens mij zijn dit klieren en deze zijn ook opgezwollen. Dit heb ik gekregen na dat ik ziek was , koorts/keelpijn.
Dit zijn de symptomen die ik heb-Ik heb vaker hoofdpijn dan normaal
-ik ben +- 4 kg afgevallen
-heb pijn daar wanneer ik alcohol drink en soms wanneer ik voor een langere tijd gebukt sta.
-verder heb ik ook nog weinig zin om te eten vooral ’s morgens.Het gewicht verlies kan misschien liggen omdat ik paar keer in de week loop , maar ik ben nu al 2 weken gestopt en ben sindsdien weer beetje afgevallen.
Ik heb veel gegoogled en kwam uit op het Hodgkin lymfoom , er kwamen een aantal symptomen met mij over heen. Maar voordat ik voor niks naar de huisarts ga wil ik nog wat meer informatie over wat dit misschien zou kunnen zijn .
En ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.Alvast bedankt
2 reactiesReagerenThotje15 januari 2013 om 19:27Hoi,
Gebaseerd op je symptomen kun je niet zeggen of het Hodgkin is.. Het kunnen vanuit wat je zegt een heleboel dingen zijn, een simpele ontsteking, verkeerde houding/groeistoornissen en een heel scala aan andere dingen. Sowieso maar eventjes naar de huisarts gaan, dan kan deze eventjes een lichamelijk onderzoek doen, en misschien wat bloedtests. Ga maar niet uit van Hodgkin, dat is een erg weinig voorkomende ziekte.
Groetjes,
Reageren
Thobiasloijuk12315 januari 2013 om 19:31Ok bedankt , nu voel ik me al meer gerust gesteld !
Reageren