- anoniem6 februari 2020 om 23:18
Hoi
Ik heb al enkele maanden last van opgezwollen lymfeklieren. 1 lyfmeklier is enorm groot. Ze is ongeveer 3,5 cm lang.. De dokter dacht dat het mijn schildklier was. Dit kan niet aangezien de schildklier zich in het midden van de keel bevindt. De klier die ik voel zit direct onder mijn kaak, rechts vanboven. Het beweegt ook, het is mijn schildklier dus echt niet. Ze is op korte tijd sterk gegroeid. Daarnaast heb ik ook meerdere vergrote klieren onder mijn oksels. Nu net voelde ik ook boven mijn sleutelbeen iets gek.. lijkt weer op een klier. Ik ben zo bang dat ik lymfeklierkanker heb. Ik heb het gevoel dat niemand me serieus neemt. Voor de rest ben ik niet vermoeid, ik zweet niet extreem ’s nachts, geen koorts.. Maar ik lees overal dat je die symptomen niet hoeft te vertonen om Hodgkin te hebben. Mijn ouders nemen me ook niet serieus.. Moet ik dan toch maar gewoon alleen naar de dokter gaan? Ik heb hier écht geen gerust gevoel bij. Ik slaap er niet van.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 februari 2020 om 23:39Ga dan terug naar de dokter en bespreek je angst
Reagerenanoniem6 februari 2020 om 23:42Met die reactie ben ik niets, John.. Iemand anders dat me iets meer kan vertellen over wat dit zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2020 om 23:44Denk je dan dat iemand zonder enige vorm van onderzoek zou kunnen zeggen of je hodgkin hebt? Je zult er dan toch mee naar de huisarts moeten gaan. Vertel je huisarts waar je bang voor bent. De huisarts kan dan een bloedonderzoek doen.
ReagerenAnoniem7 februari 2020 om 12:48Ik ben al meerdere keren geweest, hij neemt me niet serieus.. daarom kom ik hier met de vraag in de hoop dat iemand me kan helpen
Reageren