Zoeken Vraag het forum

Hersentumor?????!!! Ik ben bang!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • DA

Hallo, ik ben 13 en ben heel erg bang voor een hersentumor. Ik denk er de hele dag aan!

Ik heb bijna elke dag last van lichte hoofdpijn en soms ergere hoofdpijn. De hoofdpijn begint meestal ’s ochtends of op school, ik ben de laatste tijd minder aan het computeren om te kijken of het beter word.

Ik zie mijn leven vervallen als ik er aan denk.

Ik heb gelezen bij symptonen dat je misselijk bent, duizelig, hoofdpijn en meer.

Ik heb alleen last van lichte hoofdpijn, soms beetje misselijk (Kots nooit), niet duizelig (Alleen als ik draai).

Ik durf niet aan mijn ouders te vragen om een test te doen, ik ben bang dat ze het niet geloven.

Ik slaap trouwens ook uitstekend.

Ik wil het gewoon zeker weten dat het niet tussen mijn oren zit, want het kan ook best zijn dat het stress is.

Ik heb er al een paar maanden last van,

WIl iemand asjeblieft reageren?

7 reacties
    Reageren
    Lola

Je bent pas 13, maak je niet zo ongerust. Je kunt je beter ontspannen en aan andere leuke dingen denken dan aan een tumor.

Reageren
    Anoniem1
    DA

Maar wat kan het zijn?

Is het gewoon spanningshoofdpijn of stress??

Ik heb het elke dag bijna

Reageren
    Elleke

Ik heb dezelfde angst als jou…
    Maar ik denk dat je meer spanningshoofdpijn hebt..
    Dat heb ik ook… Ik ben namelijk erg bang voor een brughoektumor.. Ik ben de hele dag door duizelig, heb erg last van oorsuizen en heb een vol/druk gevoel in mijn oor.. Daarbij krijg ik ook een zeer hoofd = spanning.

Reageren
    richt

Hoofdpijn bij een hersentumor is meestal bij het wakker worden. Omdat je daarna op gaat staan is de verhoogde druk in de schedel door de hersentumor voelbaar, waarna het weer weg trekt. Deze ochtend hoofdpijn bij het opstaan kan gepaard gaan met overgeven / misselijkheid.

De hele dag hoofdpijn duid meer op stress en spanningen. Toch even langs de dokter is mijn advies.

Reageren
    DA

Ik ben misschien maar 1 keer in de maand misselijk/duizelig maar ik kots niet, ben meestal 1 of 2 keer per jaar kort ziek (Griepje)

Heb misschien toch beetje stress, De hoofdpijn begint meestal bij opstaan, heb er op school last van maar trekt thuis weer weg (Middag of avond)

Ik heb altijd problemen gehad met mijn oren (Kreeg buisjes), maar heb overdag niet pijn aan mijn oren, bij dalen in vliegtuig heb ik wel veel last van mijn oren

Reageren
Reageer op: Hersentumor?????!!! Ik ben bang!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.