- Fay1 december 2012 om 15:53
Hallo,
Mijn naam is Fay en ik ben twintig jaar. Sinds anderhalve maand voel ik een knobbel in mij rechterborst. Voor het eerst voelde ik deze een week voor mijn menstruatie. Mijn moeder voelde de knobbel ook zitten. Ik heb bewust gewacht tot na mijn menstruatie om nog een keer te voelen. De twee weken daarna was de knobbel er wel, maar een stuk minder groot dan voor de menstruatie.
Nu moet ik volgende week weer ongesteld worden, en ik voel dat de knobbel weer erg groot is. De grootte is te vergelijken met de grootte van een knikker. De knobbel doet geen pijn en zit volgens mij redelijk vast.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Fay
6 reactiesReagerenFay3 december 2012 om 07:43Iemand?
ReagerenQuote3 december 2012 om 07:57Fay10 december 2012 om 18:35Ik heb nu ook last van een pijnlijke borst, voornamelijk is mijn tepel heel gevoelig. Dit is nu een beetje komen opzetten. Had ik een paar weken geleden ook last van. Iemand die mij kan helpen?
ReagerenEmma11 december 2012 om 10:37Hallo Fay, het lijkt me toch verstandig als je met jouw klachten naar de huisarts gaat. Hij kan je lichamelijk onderzoeken en een diagnose stellen. Wij kunnen hier niet zomaar oordelen of zeggen wat jij mankeert. Laat je weten hoe het met je gaat?
Groetjes
ReagerenFay7 januari 2013 om 16:31Hoi,
Daar ben ik weer. Eigenwijs als ik ben, ben ik nog niet langs de huisarts geweest. Ik wilde namelijk wachten tot na mijn menstruatie. Deze zal volgende week plaatsvinden.
Nu heb naast de knobbel, die nog net zo groot is, ook last van mijn nek en halsklieren. Mijn wang is opgezwollen en ik heb oorpijn. Dit zullen gewoon klachten zijn van een verkoudheid of virus, maar ik ben toch bang dat dit met elkaar te maken kan hebben. Is dat mogelijk?
Liefs,
Reageren
FayAnoniem7 januari 2013 om 16:59Ik denk niet dat dat verband houd met elkaar.
Reageren