Zoeken Vraag het forum

Verkleuring teen nagel over 3 maanden tijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Yeddy

Goede dag! Ik vroeg mij af of iemand hier tijd had om mee te kijken.
    Ik probeer al 5 weken contact te krijgen met de huisarts maar ze hebben geen personeel. Ook via online consult krijg ik geen gehoor.

Mijn nagel had 3 maanden geleden een lichte verkleuring in het midden, zijkant van de nagelriem. Dacht, misschien heb ik mij gestoten. Kan het mij niet herinneren. Inmiddels dus 2 maanden verder, ik had een foto gemaakt en gestuurd (geen gehoor). Ik voeg de foto bij. De vlek was meer verspreid naar boven en onder, de kleur is iets donkerder geworden.
    Vandaag weer een foto gemaakt voor vergelijking. De kleur is nog donkerder en meer verspreid.

Er is geen pijn, niet gevoelig, geen jeuk. Gisteren weer gebeld. Als het nog meer veranderd aan de bel trekken. Maar goed, het is al 3 maanden aan het veranderen.
    Moet ik een afspraak gaan afdwingen?

5 reacties
    Reageren
    Yeddy

Foto vandaag, eerdere foto was 3 weken geleden

Reageren
    Yeddy

Nogmaals proberen, foto 3 weken geleden

Reageren
    Yeddy
    Peter (huisarts)

het lijken mij resten van (punt-) bloedinkjes , dus mogelijk wel je nagel gestoten. het duurt onder een nagel alleen altijd lang voordat een en ander weer volledig er uitgegroeid is. Een teennagel groeit iha niet snel. Dus houdt het in de gaten: je hebt nu een foto, dan kun je bijhouden of de afwijking minder of juist groter wordt..
    PS: binnenkort is er via de site huisarts.nl een mogelijkheid om (betaald) een video consult af te spreken (voor dit of anderssoortige situaties).

Reageren
    Yeddy

Hey Peter.
    Dankjewel voor je geruststelling en antwoord. Het was in de maanden zo aan het veranderen dat ik enorm twijfelde. Nog nooit eerder gehad dat het nog zo veranderd over x tijd.

“PS: binnenkort is er via de site huisarts.nl een mogelijkheid om (betaald) een video consult af te spreken (voor dit of anderssoortige situaties).”
    Suuuuuuper fijn dit, hopelijk is dit snel én worden jullie niet extra overwerkt!

Reageren
Reageer op: Verkleuring teen nagel over 3 maanden tijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.