Zoeken Vraag het forum

Is het iets erg?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annoniem

Als ik druk op mijn buik (link onder mijn navel) voel ik een knobbel net zo groot als mijn pinkie de tip dan van mijn pinkie, het voelt niet pijnlijk, alleen als ik er veel op druk maar dat is normaal, je ziet het niet op mijn buik, het is echt in mijn buik, ik dacht van misschien is het gewoon een darm, maar het voelt raar en ben bang, ik ben bang om naar de dokter te gaan, want hij luisterd niet en will mij niet helpen, ik ben undertussen proberen naar een andere huisadts te gaan zodat ik de hulp krijg dat ik nodig heb, daarom vraag ik het hier, ik hoop graag voor meer informatie alvast bedankt, ik ben 24F

1 reactie
    Reageren
    Suus

Als je echt medische hulp nodig bent, zal je huisarts je echt wel helpen hoor.
    Heb je misschien last van ziekteangst/hypochondrie en ga je daardoor vaak naar de huisarts?

Reageren
Reageer op: Is het iets erg?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.