Ik heb deze zweer nu een week, zou dit iets ernstigs kunnen zijn? Hij is gevoelig maar doet niet zo erg pijn als een aft. Ik ben al bij de huisarts geweest maar die weet het niet echt. In het midden zit ook een witte ovale plek. Ik rook niet en ben ook geen drinker.
Ik heb deze zweer nu een week, zou dit iets ernstigs kunnen zijn? Hij is gevoelig maar doet niet zo erg pijn als een aft. Ik ben al bij de huisarts geweest maar die weet het niet echt. In het midden zit ook een witte ovale plek. Ik rook niet en ben ook geen drinker.
Ik zou het zo helaas ook niet weten. Als de klachten blijven aanhouden, vraag dan een verwijzing voor de KNO arts
Wat zou het kunnen zijn en waarom is het zo lastig om een diagnose te kunnen stellen? Moet ik me zorgen maken om kanker?
Ik kan aan de hand van de foto niet zeggen wat het is.
De huisarts heeft het ook in het echt gezien en weet ook niet wat het is, hij zei wel dat hij niet denkt dat het kanker is. Maar omdat hij niet kan zeggen wat het wel is maak ik me toch erg veel ongerust. Dit is een foto van vorige week, als je die vergelijkt met de foto die ik eerder stuurde dan kan je wel zien dat het er anders uit ziet. Hoe lang moet je wachten voor dat je een verwijzing naar de KNO arts vraagt?
Wacht nog even tot na nieuwjaar en ga dan naar de huisarts en vraag een verwijzing
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben gisteren toch maar langs de huisarts gegaan en ze vind de plek er al beter (kleiner) uit zien als op de foto van vorige week. Ze vind de plek helemaal niet lijken op kanker of een voorstadium ervan. Ook de witte ovale plek in het midden vind ze gewoon normaal eruit zien. Over 2 weken wilt ze me wel terug zien want er moet wel verbetering blijven. Ze denkt toch weer dat het een grote aft is en deze kan volgens haar langer dan 2 weken aanhouden.
Goedemorgen,
Ik heb zojuist weer een foto gemaakt en zoals u kan zien is de Zweer veranderd en lijkt het minder te worden. De witte ovale plek in het midden is niet veranderd. Bent u van mening dat ik nog steeds een verwijzing moet vragen naar de KNO Arts is of dit niet zinvol?
Helaas heb ik geen reactie gehad. Vanmorgen naar de huisarts gegaan en hij weet niet wat het is, nu heeft hij een verwijzing gegeven naar de KNO-Arts.
Hallo,
Ik heb geen reactie meer van u mogen ontvangen.
Vandaag ben ik bij de KNO Arts geweest en die heeft aangegeven dat het een virus is.
Vreemd dat er geen reacties zijn....Die had ik wel gegeven
Maar je weet nu in ieder geval wel wat het is