Zoeken Vraag het forum

Tonsilkanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kim

Dat klopt en ik sta in de wachtrij voor therapie. Buiten dat verwacht ik niet dat zoiets met de knip van een vinger over is…

Hoe heeft u mij gerust proberen te stellen? U heeft enkel gezegd dat ik naar de huisarts moet en dat ik geen foto’s van internet af moet halen. Dan laat ik een foto zien hoe het eruit ziet, en geeft u mij alsnog geen concreet antwoord of keelkanker zo kan beginnen?

Dus alsnog de vraag, ziet dit er slecht uit? Ik ben overigens een vrouw van 32.

John (moderator)

Als je de andere antwoorden leest ( want dat gaat om hetzelfde) kun je lezen wat ik schrijf.
    Een opgezette amandel past ook bij verkoudheid, keelontsteking, griep, amandelstenen. En de amandelen in de keel hoeven niet aan beide kanten gelijk te zijn . Dat waren antwoorden op jouw vragen, want je reageerde eerst als anoniem en daarna als Kim
    En als je dus in je eigen topic reageert alsof je iemand anders bent die zich ook zorgen daarover maakt, wijst dat toch echt op hypochondrie.
    Dus als je een goede raad mag geven: Ga naar de huisarts, laat naar de keel kijken en vraag hulp voor de hypochondrie. Dit soort angsten kan namelijk je hele leven beheersen

Reageren
    Kim

Gaat niet eens over de opgezette amandelen maar over het bultje….

Reageren
    John (moderator)

Dat bultje kan ik zo ook niet via internet beoordelen. Ga dus naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
Reageer op: Tonsilkanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.