Hallo,
3 weken geleden heb ik ontzettend last van mijn keel gehad, koorts, niet kunnen slikken. Ik zag dat mijn amandelen zowel links als rechts behoorlijk rood en opgezwollen waren.
Sinds een week heb ik nu het gevoel dat ik constant slijm in mijn keel heb (brokgevoel) wat ik er met hoesten niet uit krijg. Daarnaast zie ik dat mijn ene amandel groter is als de ander. (zie foto)
Moet ik mij zorgen maken om iets? Kan het zijn dat de ene amandel groter blijft na een keelonsteking?
Best mogelijk dat er een amandel nog wat langer opgezet blijft. Ziet er op de foto in ieder geval niet ontstoken uit.
Dus het is niet gek dat na een amandelontsteking 1 amandel nog wat groter is? Tijdens de ontsteking waren ze allebei heel groot. Het is nu inderdaad niet meer ontstoken, heb er ook geen last meer van.
Voorheen ( voor de ontsteking) waren ze allebei best groot, naar mijn idee is de ene wat meer gekrompen als de ander en is die sowieso kleiner als voor de ontsteking. Kan dat?
en wat is dan die brok/slijm in mijn keel? Ik heb het gevoel dat ik niet hoesten, keel schrapen maar dat werkt natuurlijk niet en wordt dan alleen maar erger natuurlijk..
Dat is niet gek allemaal. En de brok zal een irritatie zijn. zo min mogelijk op letten