Zoeken Vraag het forum

Klachten leukemie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fiene

Hi, ik heb sinds woensdag klachten, zoals opgezwollen tandvlees, Petechien , blauwe plekken en vermoeidheid, ook ervaar ik steeds rillingen omdat ik het koud heb. Dinsdag had ik nog nergens last van. Ik ben gister naar de huisarts geweest en die zei dat er nu geen aanleiding was tot leukemie. Hij heeft naar mijn longen en hart geluisterd en met zo’n knijper op mijn vinger getest. Nu heb ik sinds deze ochtend ook last van opgezwollen tandvlees en pijn in mijn kaak. Wat moet ik nu doen? Zal ik terug gaan en vragen om een bloedtest?

3 reacties
    Reageren
    Suus

Ik zou naar de tandarts gaan en naar je tandvlees laten kijken.

Reageren
    Fiene

Oke, is er reden tot zorgen? Ik heb er ook weeer een blauwe plek bij dus ik ga snel onderzoek laten doen denk ik. Wel hockey ik ook maar 10 blauwe plekken op benen en billen?

Reageren
    Suus

Als jij je zorgen maakt, laat dan onderzoek doen.
    Voordat je jezelf een angststoornis bezorgt door aan aandoeningen te denken waar geen enkele aanleiding voor is.

Reageren
Reageer op: Klachten leukemie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.