Hoi
Ik heb sinds een tijd, een brok gevoel in me keel. Huisarts denkt aan reflex. Maar ben er angstig over, aangezien ik dus ook wat oorpijn krijg, wat geïrriteerde keel. Moet wel zeggen, dat het brok gevoel niet altijd aanwezig is en ook niet bij eten en drinken. Het maakt me angstig, want als ik deze klachten op zoek, kom ik uit op keelkanker. Ik ben angstig aangelegd, veel aan het zoeken en ik weet dat ik niet moet googlen. Maar heb soms het gevoel dat de huisarts alles op "angst" gooit. Volgens huisarts zag mijn keel er goed uit.
Stress, spanningen, angsten en hyperventilatie
U ziet dus geen duidelijke klachten wbt keelkanker? Het maakt me namelijk zo angstig. En word soms dan gek van me zelf.
Dat heeft met keelkanker helemaal niks te maken
Maar als ik mijn klachten, zoals brok in de keel, oorpijn en last van de keel opzoek in 1 zin. Komt daar direct keelkanker uit. Dat maakt het zo lastig, want dat blijft in mijn hoofd rond dwalen. Ik weet dat er ook onschuldige zaken achter kunnen zitten. Maar dit speelt al een geruime tijd 3maand ongeveer. en sinds nu 2/3 week de oorpijnen wat op en af gaat, soms beetje dof geluid mn keel zijn begonnen. Daarvoor brok gevoel wel veel aanwezig met veel slijm vorming. Ook wat spanning op de kaken af en toe.
Het zijn toch duidelijk klachten die aan angst/stress en spanningen gerelateerd zijn en hyperventilatie