- Vedette6 juni 2018 om 15:11
goedemiddag,
sinds een tijdje heb ik last van een globusgevoel. Ik heb geen moeite met eten of drinken verder, maar voel bij het slikken wel een soort brok zitten.
nu heb ik ook tijdens het slikken het gevoel alsof mijn oor dichtslaat. Het doet geen pijn, maar het lijkt alsof er tijdens het slikken een soort spier vanuit mijn hals naar het oor (rechts voor mij) zich aanspant waardoor ik dit voel in het oor. Ik ben verder niet hees, hoest wel af en toe en heb wat meer slijm in de keel wat ik relateer aan roken (ik weet het, stoppen is het beste en ik ben op de goede weg)
Als ik het internet lees had ik al 10x dood moeten zijn, maar toch ben ik benieuw of iemand dit herkent. Is er bijvoorbeeld iemand die ervaring heeft met keelkanker oid die dit herkent of klinkt dit meer als spierspanning en angst/stress?
Ik heb dit gevoel al langer dan 3 weken en wil ermee naar de huisarts, maar wil mij toch even laten informeren op dit forum om ervaringen van anderen aan te horen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 juni 2018 om 15:19Ik denk toch eerder dat het met stress en spanningen te maken heeft, in ieder geval niet met keelkanker
Reageren