Goededag
Ik heb jeuk op mijn borstbeen elke dag 3 x ongeveer al een paar maanden en het gaat maar niet weg ook soms op me schouders buik rug armen ik ben bang dat dit kanker is maar vooral lymfeklierkanker! Ik ben 23 zou dit mogelijk kunnen zijn?
Dan had je in die paar maanden ook langs je huisarts kunnen gaan en was je er misschien inmiddels vanaf geweest......
Via een forum is moeilijk vast te stellen waar de jeuk vandaan komt,maar om nou gelijk van kanker uit te gaan,is nogal overdreven.
Ik zou eerst eens naar de huisarts gaan om te laten kijken wat de jeuk veroorzaakt
Ben ik al zo vaak geweest
Maar ik heb ook pijn op de plekken waar het jeukt
Ga met de klachten naar de huisarts voordat je allemaal doemscenario's gaat bedenken
Dat kan ik zo helaas niet zeggen
Sorry hoor,maar ik begrijp werkelijk niet dat je niet gewoon naar je huisarts gaat ,of al eerder gegaan bent, als je er zo ongerust over bent.
Je kunt wel door blijven drammen,maar je kunt toch niet verwachten dat iemand zo ongezien,zonder fysiek onderzoek, via een forum een zinnige uitspraak over de oorzaak van jou jeuk kan doen.
En als je huisarts het ook niet weet,vraag dan een verwijzing naar een dermatoloog.
IJzertekort. Teveel fosfaat in je lijf. Medicijngebruik. Bloedarmoede. Stress. Vochtophoping. Diabetes. Verkeerd wasmiddel of zeep waar je niet tegen kunt. Contactallergie. Voedselallergie. Vlooien. Schimmels. Schurft. Psoríasis. Gordelroos. Eczeem. Vitamine B12 tekort. Noem maar op. Ik heb het omdat mijn nieren niet goed werken. Het kan ook gewoon zijn dat je onder een te hete douche(of bad) stapt. Of te vaak.